Reikartz Grup Otel არის სასტუმროების საერთაშორისო ქსელი, რომლის დედა კომპანია რეგისტრირებულია თურქეთის რესპუბლიკაში. აერთიანებს 80-ზე მეტ სასტუმრო ობიექტს საქართველოში, უზბეკეთში, უკრაინაში, ყაზახეთში, შვედეთსა და გერმანიაში. Reikartz Grup Otel არის უმსხვილესი ადგილობრივი სასტუმრო ოპერატორი უკრაინასა და უზბეკეთში.
REIKARTZ სასტუმროს მენეჯმენტი
- სასტუმროების ქსელის მმართველი კომპანია, რომელიც გაერთიანებულია Reikartz Grup Otel-ის ბრენდის ქოლგის ქვეშ- 3 და 4 ვარსკვლავიანი დონის სასტუმროები.
- ბრენდისა და კორპორატიული კულტურის სტანდარტები.
- მომსახურების და ოპერაციული სტანდარტები.
- გაყიდვებისა და მარკეტინგის ცენტრალური განყოფილება.
- სამშენებლო განყოფილება, არქიტექტურისა და დიზაინის სამსახური.
- შესყიდვების ცენტრალიზებული სისტემა.
- თანამშრომელთა ადაპტაციის, მომზადებისა და განვითარების ერთიანი სისტემა.
მმართველი კომპანიის მიმართულებები:
1. მშენებლობა
სამშენებლო (რეკონსტრუქციის) ეტაპის ტექნიკური მხარდაჭერა - როგორც აუცილებელი კონსულტაციების, ასევე ამ ეტაპის კომპლექსური მართვის სახით.
2. კრეფა
კრეფის ეტაპის სრული მხარდაჭერა.
ზოგადი მომწოდებლებისგან ექსკლუზიური პირობების მიღება - ხარჯების მინიმიზაცია.
3. ოპერატიული მართვა
- სასტუმროსთან ადაპტაცია და მოწინავე ტექნოლოგიებისა და პროცედურების დანერგვა Reikartz-ის შიდა ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად შემდეგ სფეროებში: მიღება და განსახლების სერვისი, დასუფთავების სერვისი, ოთახის ფონდის მენეჯმენტი, რესტორნებისა და ბარის მენეჯმენტი, სასტუმროს დაცვა, საინჟინრო მომსახურება, შესყიდვები და მიწოდება. და ა.შ.
- სტანდარტებთან შესაბამისობის უწყვეტი მონიტორინგი აუდიტის სახით მმართველი კომპანიისგან.
ეფექტური პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია, როგორიცაა PMS (Property Management System) ქსელში ყველა სამუშაო პროცესის კომპლექსური ავტომატიზაციისთვის - დაჯავშნა, დაკავება და ბილინგი, პერსონალის მართვა, სტატისტიკა და ა.შ.
4. გაყიდვები და დაჯავშნა
- ქსელის რეგულარული კორპორატიული კლიენტების ბაზა დაინტერესებულია ახალი სასტუმროების გამოჩენით Reikartz ბრენდების ქვეშ.
- ახალი კლიენტების მუდმივი ძიება - კორპორატიული და ჯგუფური ვიზიტების ორგანიზება, ბიზნეს ტრენინგებზე ფოკუსირება, ტრენინგები, სემინარები და კორპორატიული ღონისძიებები, კონფერენციები და ქალაქის ღონისძიებები, ადგილობრივი საზოგადოება.
- ავტომატური წარდგენა გლობალურ სადისტრიბუციო სისტემების GDS (Global Distribution System) - ხელმისაწვდომობით ტურისტული სააგენტოები და ტურისტი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.
- ონ-ლაინ დაჯავშნა სასტუმროების ქსელის ბრენდის ვებსაიტებზე.
- ტარიფების კონსოლიდირებული და პროაქტიული მენეჯმენტი - მიმზიდველი სპეციალური შეთავაზებები, კონკურენტული ტარიფები ყველა სასტუმროს მომსახურებისთვის.
- ფოკუსირება გაყიდვებიდან მაქსიმალურ მოგებაზე (yield management).
- ლოიალურობის პროგრამა - Reikartz Club რეგულარული სტუმრებისთვის.
5. პიარი და რეკლამა
- 3 და 4 ვარსკვლავიანი ევროპული დონის სასტუმროების ქსელის პოზიციონირების ცნობილი ბრენდი და ბაზრისთვის მიმზიდველი ფილოსოფია.
- ინტერნეტ-საიტი www.reikartz.ge
6. ბარები და რესტორნები (F&B)
- შესყიდვის ხარჯების მინიმიზაცია მთელი ქსელისთვის.
- რესტორნის მომსახურების ერთიანი სტანდარტები.
- კადრების მომზადება და მათი კვალიფიკაციის მუდმივი ამაღლება.
- ერთიანი სააღრიცხვო საინფორმაციო სისტემა და რეგულარული ინვენტარიზაცია, როგორც სასტუმროს მართვის ორგანოების, ასევე კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტის -ს მიერ.
7. მიღება და განთავსება და დასუფთავების სერვისი
- სტუმრების მომსახურების პროცესების ერთიანი სტანდარტიზაცია, ერთიანი ავტომატიზაციის სისტემა.
- სახარჯო მასალებისა და აღჭურვილობის შესყიდვის ფასების მინიმიზაცია.
- მომსახურე პერსონალის რეგულარული მომზადება, სტაჟირება ქსელის საუკეთესო სასტუმროებში.
- უსაფრთხოების სამსახურისა და კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტის მიერ მიმღების მუშაობის კონტროლი.
8. პერსონალის მართვა (HR)
- სასტუმროს მომსახურე პერსონალისა და მენეჯერული პერსონალის შერჩევა და მომზადება.
- სტაჟირება ქსელის სხვა სასტუმროებში და ტრენინგები ბრენდის სტანდარტების დანერგვის, ყველა სასტუმრო სერვისში მომსახურების ხარისხის, ოთახის ფონდის ეფექტური მენეჯმენტის, დასუფთავების სერვისის და ა.შ.
- საკუთარი პერსონალის მოტივაციის პროგრამა.
9. IT სერვისი
10. ფინანსები და ბუღალტერია
11. უსაფრთხოება (ობიექტის უსაფრთხოება და ინფორმაციის უსაფრთხოება)
12. კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტი