წიგნი ოთახი
დაჯავშნა განსახლების

captcha
მიუთითეთ თქვენი კონტაქტები

ფოტოსესია ზედა კრისტალში!

ქართული SPA თბილისში რეიკარც მეფე თამარში!

Chillout სახურავზე Reikartz King Tamar სასტუმროში!


მართველი კომპანია

Reikartz Grup Otel არის სასტუმროების საერთაშორისო ქსელი, რომლის დედა კომპანია რეგისტრირებულია თურქეთის რესპუბლიკაში. აერთიანებს 80-ზე მეტ სასტუმრო ობიექტს საქართველოში, უზბეკეთში, უკრაინაში, ყაზახეთში, შვედეთსა და გერმანიაში. Reikartz Grup Otel არის უმსხვილესი ადგილობრივი სასტუმრო ოპერატორი უკრაინასა და უზბეკეთში.

REIKARTZ სასტუმროს მენეჯმენტი

  • სასტუმროების ქსელის მმართველი კომპანია, რომელიც გაერთიანებულია Reikartz Grup Otel-ის ბრენდის ქოლგის ქვეშ- 3 და 4 ვარსკვლავიანი დონის სასტუმროები. 
  • ბრენდისა და კორპორატიული კულტურის სტანდარტები.
  • მომსახურების და ოპერაციული სტანდარტები.
  • გაყიდვებისა და მარკეტინგის ცენტრალური განყოფილება.
  • სამშენებლო განყოფილება, არქიტექტურისა და დიზაინის სამსახური.
  • შესყიდვების ცენტრალიზებული სისტემა.
  • თანამშრომელთა ადაპტაციის, მომზადებისა და განვითარების ერთიანი სისტემა.

მმართველი კომპანიის მიმართულებები:

1.    მშენებლობა
სამშენებლო (რეკონსტრუქციის) ეტაპის ტექნიკური მხარდაჭერა - როგორც აუცილებელი კონსულტაციების, ასევე ამ ეტაპის კომპლექსური მართვის სახით.
2.    კრეფა
კრეფის ეტაპის სრული მხარდაჭერა. 
ზოგადი მომწოდებლებისგან ექსკლუზიური პირობების მიღება - ხარჯების მინიმიზაცია.
3.    ოპერატიული მართვა

  • სასტუმროსთან ადაპტაცია და მოწინავე ტექნოლოგიებისა და პროცედურების დანერგვა Reikartz-ის შიდა ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად შემდეგ სფეროებში: მიღება და განსახლების სერვისი, დასუფთავების სერვისი, ოთახის ფონდის მენეჯმენტი, რესტორნებისა და ბარის მენეჯმენტი, სასტუმროს დაცვა, საინჟინრო მომსახურება, შესყიდვები და მიწოდება. და ა.შ.
  • სტანდარტებთან შესაბამისობის უწყვეტი მონიტორინგი აუდიტის სახით მმართველი კომპანიისგან.

ეფექტური პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია, როგორიცაა PMS (Property Management System) ქსელში ყველა სამუშაო პროცესის კომპლექსური ავტომატიზაციისთვის - დაჯავშნა, დაკავება და ბილინგი, პერსონალის მართვა, სტატისტიკა და ა.შ.

4.    გაყიდვები და დაჯავშნა

  • ქსელის რეგულარული კორპორატიული კლიენტების ბაზა დაინტერესებულია ახალი სასტუმროების გამოჩენით Reikartz ბრენდების ქვეშ.
  • ახალი კლიენტების მუდმივი ძიება - კორპორატიული და ჯგუფური ვიზიტების ორგანიზება, ბიზნეს ტრენინგებზე ფოკუსირება, ტრენინგები, სემინარები და კორპორატიული ღონისძიებები, კონფერენციები და ქალაქის ღონისძიებები, ადგილობრივი საზოგადოება.
  • ავტომატური წარდგენა გლობალურ სადისტრიბუციო სისტემების GDS (Global Distribution System) - ხელმისაწვდომობით ტურისტული სააგენტოები და ტურისტი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.
  • ონ-ლაინ დაჯავშნა სასტუმროების ქსელის ბრენდის ვებსაიტებზე.
  • ტარიფების კონსოლიდირებული და პროაქტიული მენეჯმენტი - მიმზიდველი სპეციალური შეთავაზებები, კონკურენტული ტარიფები ყველა სასტუმროს მომსახურებისთვის.
  • ფოკუსირება გაყიდვებიდან მაქსიმალურ მოგებაზე (yield management).
  • ლოიალურობის პროგრამა - Reikartz Club რეგულარული სტუმრებისთვის.

5.    პიარი და რეკლამა

  • 3 და 4 ვარსკვლავიანი ევროპული დონის სასტუმროების ქსელის პოზიციონირების ცნობილი ბრენდი და ბაზრისთვის მიმზიდველი ფილოსოფია.
  • ინტერნეტ-საიტი www.reikartz.ge

6.    ბარები და რესტორნები (F&B)

  • შესყიდვის ხარჯების მინიმიზაცია მთელი ქსელისთვის.
  • რესტორნის მომსახურების ერთიანი სტანდარტები.
  • კადრების მომზადება და მათი კვალიფიკაციის მუდმივი ამაღლება.
  • ერთიანი სააღრიცხვო საინფორმაციო სისტემა და რეგულარული ინვენტარიზაცია, როგორც სასტუმროს მართვის ორგანოების, ასევე კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტის -ს მიერ.

7.    მიღება და განთავსება და დასუფთავების სერვისი 

  • სტუმრების მომსახურების პროცესების ერთიანი სტანდარტიზაცია, ერთიანი ავტომატიზაციის სისტემა.
  • სახარჯო მასალებისა და აღჭურვილობის შესყიდვის ფასების მინიმიზაცია.
  • მომსახურე პერსონალის რეგულარული მომზადება, სტაჟირება ქსელის საუკეთესო სასტუმროებში.
  • უსაფრთხოების სამსახურისა და კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტის მიერ მიმღების მუშაობის კონტროლი.

8.    პერსონალის მართვა (HR)

  • სასტუმროს მომსახურე პერსონალისა და მენეჯერული პერსონალის შერჩევა და მომზადება.
  • სტაჟირება ქსელის სხვა სასტუმროებში და ტრენინგები ბრენდის სტანდარტების დანერგვის, ყველა სასტუმრო სერვისში მომსახურების ხარისხის, ოთახის ფონდის ეფექტური მენეჯმენტის, დასუფთავების სერვისის და ა.შ.
  • საკუთარი პერსონალის მოტივაციის პროგრამა.

9.    IT სერვისი
10.     ფინანსები და ბუღალტერია
11.     უსაფრთხოება (ობიექტის უსაფრთხოება და ინფორმაციის უსაფრთხოება)
12.     კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტი

მთავარი მართველი კომპანია