ჩვენი სტუმრების უსაფრთხოება და ჯანმრთელობა ჩვენთვის უპირველეს ყოვლისაა
და აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა ჩვენთვის. ჩვენ დიდ ყურადღებას ვაქცევთ ჩვენი სტუმრების, პარტნიორებისა და თანამშრომლების ჯანმრთელობას და უსაფრთხოებას.
ინფექციის გავრცელების შესახებ ინფორმაციის წამყვანი ექსპერტებისა და სამთავრობო ორგანიზაციების - ჯანმო-ს და საქართველოს ჯანდაცვის, შრომისა და სოციალური დაცვის სამინისტროს რეკომენდაციების საფუძვლიანად შესწავლის შემდეგ, ჩვენ გავამკაცრეთ არსებული პროცედურები და პროტოკოლები ჩვენი სტუმრების კომფორტული და უსაფრთხო პირობების უზრუნველსაყოფად.
Reikartz Hotel Group-ის ქსელის ყველა ობიექტზე უსაფრთხოების შემდეგი ზომებია მიღებული:
• ტარდება თანამშრომლების ჯანმრთელობის რეგულარული მონიტორინგი: ტემპერატურა იზომება უკონტაქტო თერმომეტრით ყოველი თანამშრომლის მორიგეობის დასაწყისში და ბოლოს;
• ყველა თანამშრომელი უზრუნველყოფილია პირადი დამცავი საშუალებებით - ნიღბებით და ერთჯერადი ხელთათმანებით;
• ყველა თანამშრომელი მუდმივად გადის ტრენინგს და ინსტრუქციებს; გაეცნო ჯანმო-სა და საქართველოს ჯანდაცვის, შრომისა და სოციალური დაცვის სამინისტროს მოთხოვნებსა და რეკომენდაციებს;
• შესასვლელში ყველა სასტუმრო და რესტორანი აღჭურვილია სანიტარული სადგურებით სადეზინფექციო საშუალებებით;
• დამონტაჟდა სტუმრებისთვის საინფორმაციო ცხრილები სასტუმროში ქცევის წესებით და სანიტარიულ-ჰიგიენური მოთხოვნებით;
• გაიზარდა საზოგადოებრივი ტერიტორიების დასუფთავების სიხშირე ყველა საკონტაქტო ზედაპირის სავალდებულო დეზინფექციით;
• დასუფთავებისა და დეზინფექციისთვის გამოიყენება ევროპული წარმოების პროფესიონალური საშუალებები სეს-ის შესაბამისი დასკვნებითა და სადეზინფექციო საშუალებების სერტიფიკატებით;
• საზოგადოებრივი ტერიტორიების მონიშვნა განხორციელდა არანაკლებ 1,5 მ უსაფრთხო მანძილის დაცვის გათვალისწინებით;
• თეთრეულის და სააბანო პროდუქციის დამუშავება ხორციელდება მაღალ ტემპერატურაზე ევროპული წარმოების პროფესიონალური სერტიფიცირებული საშუალებების გამოყენებით, სავალდებულო შემდგომი დაუთოებით;
• რესტორნისა და სამზარეულოს მუშაობა მკაცრად რეგულირდება სახელმწიფო რეგულაციების მოთხოვნებით;
• რესტორნების მუშაობა რეგულირდება სურსათის უვნებლობის, საზოგადოებრივი ადგილების, ორგანიზებისა და სტუმრების მომსახურეობის რეკომენდაციების შესაბამისად - შეიცვალა სტუმრების მომსახურების ფორმატი;
• დამტკიცდა საგანგებო სიტუაციებში მუშაობისა და რეაგირების შიდა ოქმები;
• ჩვენ მუდმივად ვაკვირდებით ინფორმაციის განახლებებს, ექსპერტებისა და სამთავრობო ორგანიზაციების რეკომენდაციებს და დაუყოვნებლივ ვახორციელებთ უსაფრთხოების საჭირო ზომებს.