წიგნი ოთახი
დაჯავშნა განსახლების

captcha
მიუთითეთ თქვენი კონტაქტები

თბილისში მესამე სასტუმრო Reikartz იხსნება

ფასდაკლება თბილისში ხანგრძლივი ყოფნისთვის

Reikartz წარმოადგენს პირველ სასტუმროს თურქეთში!

საქართველოში განთავსება და ტური 20% ფასდაკლებით

თბილისის ცენტრში გაიხსნა ახალი სასტუმრო Reikartz

ჩვენ დავამცირებთ ფასს ღირებულების 20%-ით Booking


მართველი კომპანია

Reikartz Grup Otel არის სასტუმროების საერთაშორისო ქსელი, რომლის დედა კომპანია რეგისტრირებულია თურქეთის რესპუბლიკაში. აერთიანებს 80-ზე მეტ სასტუმრო ობიექტს საქართველოში, უზბეკეთში, უკრაინაში, ყაზახეთში, შვედეთსა და გერმანიაში. Reikartz Grup Otel არის უმსხვილესი ადგილობრივი სასტუმრო ოპერატორი უკრაინასა და უზბეკეთში.

REIKARTZ სასტუმროს მენეჯმენტი

  • სასტუმროების ქსელის მმართველი კომპანია, რომელიც გაერთიანებულია Reikartz Grup Otel-ის ბრენდის ქოლგის ქვეშ- 3 და 4 ვარსკვლავიანი დონის სასტუმროები. 
  • ბრენდისა და კორპორატიული კულტურის სტანდარტები.
  • მომსახურების და ოპერაციული სტანდარტები.
  • გაყიდვებისა და მარკეტინგის ცენტრალური განყოფილება.
  • სამშენებლო განყოფილება, არქიტექტურისა და დიზაინის სამსახური.
  • შესყიდვების ცენტრალიზებული სისტემა.
  • თანამშრომელთა ადაპტაციის, მომზადებისა და განვითარების ერთიანი სისტემა.

მმართველი კომპანიის მიმართულებები:

1.    მშენებლობა
სამშენებლო (რეკონსტრუქციის) ეტაპის ტექნიკური მხარდაჭერა - როგორც აუცილებელი კონსულტაციების, ასევე ამ ეტაპის კომპლექსური მართვის სახით.
2.    კრეფა
კრეფის ეტაპის სრული მხარდაჭერა. 
ზოგადი მომწოდებლებისგან ექსკლუზიური პირობების მიღება - ხარჯების მინიმიზაცია.
3.    ოპერატიული მართვა

  • სასტუმროსთან ადაპტაცია და მოწინავე ტექნოლოგიებისა და პროცედურების დანერგვა Reikartz-ის შიდა ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად შემდეგ სფეროებში: მიღება და განსახლების სერვისი, დასუფთავების სერვისი, ოთახის ფონდის მენეჯმენტი, რესტორნებისა და ბარის მენეჯმენტი, სასტუმროს დაცვა, საინჟინრო მომსახურება, შესყიდვები და მიწოდება. და ა.შ.
  • სტანდარტებთან შესაბამისობის უწყვეტი მონიტორინგი აუდიტის სახით მმართველი კომპანიისგან.

ეფექტური პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია, როგორიცაა PMS (Property Management System) ქსელში ყველა სამუშაო პროცესის კომპლექსური ავტომატიზაციისთვის - დაჯავშნა, დაკავება და ბილინგი, პერსონალის მართვა, სტატისტიკა და ა.შ.

4.    გაყიდვები და დაჯავშნა

  • ქსელის რეგულარული კორპორატიული კლიენტების ბაზა დაინტერესებულია ახალი სასტუმროების გამოჩენით Reikartz ბრენდების ქვეშ.
  • ახალი კლიენტების მუდმივი ძიება - კორპორატიული და ჯგუფური ვიზიტების ორგანიზება, ბიზნეს ტრენინგებზე ფოკუსირება, ტრენინგები, სემინარები და კორპორატიული ღონისძიებები, კონფერენციები და ქალაქის ღონისძიებები, ადგილობრივი საზოგადოება.
  • ავტომატური წარდგენა გლობალურ სადისტრიბუციო სისტემების GDS (Global Distribution System) - ხელმისაწვდომობით ტურისტული სააგენტოები და ტურისტი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.
  • ონ-ლაინ დაჯავშნა სასტუმროების ქსელის ბრენდის ვებსაიტებზე.
  • ტარიფების კონსოლიდირებული და პროაქტიული მენეჯმენტი - მიმზიდველი სპეციალური შეთავაზებები, კონკურენტული ტარიფები ყველა სასტუმროს მომსახურებისთვის.
  • ფოკუსირება გაყიდვებიდან მაქსიმალურ მოგებაზე (yield management).
  • ლოიალურობის პროგრამა - Reikartz Club რეგულარული სტუმრებისთვის.

5.    პიარი და რეკლამა

  • 3 და 4 ვარსკვლავიანი ევროპული დონის სასტუმროების ქსელის პოზიციონირების ცნობილი ბრენდი და ბაზრისთვის მიმზიდველი ფილოსოფია.
  • ინტერნეტ-საიტი www.reikartz.ge

6.    ბარები და რესტორნები (F&B)

  • შესყიდვის ხარჯების მინიმიზაცია მთელი ქსელისთვის.
  • რესტორნის მომსახურების ერთიანი სტანდარტები.
  • კადრების მომზადება და მათი კვალიფიკაციის მუდმივი ამაღლება.
  • ერთიანი სააღრიცხვო საინფორმაციო სისტემა და რეგულარული ინვენტარიზაცია, როგორც სასტუმროს მართვის ორგანოების, ასევე კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტის -ს მიერ.

7.    მიღება და განთავსება და დასუფთავების სერვისი 

  • სტუმრების მომსახურების პროცესების ერთიანი სტანდარტიზაცია, ერთიანი ავტომატიზაციის სისტემა.
  • სახარჯო მასალებისა და აღჭურვილობის შესყიდვის ფასების მინიმიზაცია.
  • მომსახურე პერსონალის რეგულარული მომზადება, სტაჟირება ქსელის საუკეთესო სასტუმროებში.
  • უსაფრთხოების სამსახურისა და კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტის მიერ მიმღების მუშაობის კონტროლი.

8.    პერსონალის მართვა (HR)

  • სასტუმროს მომსახურე პერსონალისა და მენეჯერული პერსონალის შერჩევა და მომზადება.
  • სტაჟირება ქსელის სხვა სასტუმროებში და ტრენინგები ბრენდის სტანდარტების დანერგვის, ყველა სასტუმრო სერვისში მომსახურების ხარისხის, ოთახის ფონდის ეფექტური მენეჯმენტის, დასუფთავების სერვისის და ა.შ.
  • საკუთარი პერსონალის მოტივაციის პროგრამა.

9.    IT სერვისი
10.     ფინანსები და ბუღალტერია
11.     უსაფრთხოება (ობიექტის უსაფრთხოება და ინფორმაციის უსაფრთხოება)
12.     კონტროლისა და აუდიტის დეპარტამენტი

მთავარი მართველი კომპანია